Azt gondoltam volna, hogy nincs is annál nagyobb szabadság, mint amikor valaki saját maga vezetheti a kis bizniszét. Így nemrég megnyitottam a vállalkozásomat, amely ablakok javításával, adás-vételével foglalkozik. Mindig erről álmodtam, hogy senki ne szóljon bele a napi feladataimba. Igen, amire azonban nem számítottam, hogy így a problémákkal is egyedül maradok. Márpedig probléma az jött, ráadásul nem is kicsit! Épp, hogy beindítottam volna a saját vállalkozásomat, amikor beütött a krach.
A munkás laptopom minden előjel nélkül, egyik pillanatról a másikra adta meg magát. Először még bekapcsolt a készülék, de a képernyője full sötét maradt. A következő próbálkozásra azonban még ennyit sem reagált. Na ott rendesen megijedtem, és tudtam, nincs más hátra, mint előre: laptop javítás következik. Még szerencse, hogy rátaláltam a PC Mentor csapatára, akik BÁRMILYEN készüléket képesek visszahozni az életbe. Amikor bevittem a laptopot a szervizbe, nagyon segítőkészen fogadtak. Ahogy elmeséltem a gépezet problémáját, már kezükbe is vették az eszközt, hogy ránézzenek. Azt jósolták, valószínűleg alaplap problémáról lesz szó, és kissé homlokot ráncolva tájékoztattak, hogy ha ez a jóslat beigazolódik, akkor nagy fába vágjuk a fejszénket. Az alaplap meghibásodásnak ugyanis rengeteg oka lehet: a grafikus vezérlő hibájától kezdve a hibás memórián keresztül a tönkrement processzorig bármi okozhatja a gondot.
A laptop javítás a szerteágazó probléma ellenére azonban ragyogóan ment. Otthagytam a készüléket bevizsgálásra, majd néhány napon belül már kerestek is a szerviztől a részletes probléma leírással és megoldási javaslattal. A végeredmény pedig? Egy tökéletesen működő, lélekcserélt gépezet és egy maximálisan elégedett ügyfél. Csillagos tízes, srácok, le a kalappal előttetek!